Heb je een vraag?

Neem dan gerust contact met ons op. Hieronder een overzicht van meest gestelde vragen:


  • Hoe houden we contact?

    Dit verschilt per opdrachtgever. Het is net waar jouw voorkeur ligt. In de praktijk is een wekelijkse (virtuele) meeting nodig.. Liefst op een vaste dag en een vast tijdstip. We verzamelen onze vragen tot onze wekelijkse afspraak. Zo kun jij ongestoord doorgaan met je eigen werkzaamheden en bespreken we elke week de bijzonderheden.

  • Zijn mijn gegevens veilig bij jullie (privacy)?

    Als we een samenwerking aangaan met een opdrachtgever, dan sluiten we een overeenkomst van opdracht met elkaar af. Hierin staat onder meer dat we een geheimhoudingsplicht hebben. Denk aan vertrouwelijke informatie zoals bedrijfsgegevens, klantgegevens en inloggegevens. Gebruikersnamen en wachtwoorden slaan wij versleuteld op.

  • Is er een proefperiode?

    Natuurlijk gaan we eerst samen ervaren of jij en wij een match hebben. Daarom geloven wij in een proefperiode van drie maanden. Na twee maanden plannen we een evaluatiegesprek met je in. We bespreken dan of er een wederzijdse klik is en of we de samenwerking op deze voet gaan voortzetten.

    Niet tevreden? Je kunt de samenwerking met het bijbehorende urenpakket per direct stopzetten.

    Tevreden? Dan wordt de overeenkomst met een jaar verlengd. Wees gerust, er geldt een opzegtermijn van 1 maand, dus je zit nergens aan vast. Dit contract van een jaar is vooral bedoeld als zekerheid voor jou. Namelijk de zekerheid dat jij ons voor een jaar hebt ‘gereserveerd’.

  • Hanteren jullie een opzegtermijn?

    Je zit bij ons nergens aan vast. We hanteren een opzegtermijn van 1 maand. In de proefperiode kun je zelfs per direct de samenwerking stopzetten.

  • Mag ik mijn niet opgemaakte uren meenemen naar de volgende maand?

    De minder gewerkte uren komen te vervallen. Hier zit ook een beweegreden achter. Ten eerste is onze planning afgestemd op het aantal uren dat opdrachtgevers bij ons afnemen. Daarnaast is het niet alleen voor ons maar ook voor jou zo essentieel om de afgenomen uren ook daadwerkelijk te gebruiken. Je zorgt hierdoor namelijk voor continuïteit zodat jij tijd en ruimte vrijmaakt om je te kunnen focussen op datgene dat er echt toe doet.

    Uiteraard mag je jouw urenpakket ter alle tijden downgraden. Ons streven is het urenpakket zodanig op jouw situatie af te stemmen.

  • En als ik nu meer uren gebruik buiten mijn urenpakket om?

    Allereerst houden we jou hier altijd van op de hoogte en bespreken we wat prioriteit heeft en wat eventueel kan wachten tot de volgende maand. Mocht je toch meer uren nodig hebben buiten het urenpakket om? Dan bieden wij je twee keuzes:

    • Verrekening per kwartaal; wij houden voor elke klant een timesheet bij. De extra gewerkte uren worden op basis van nacalculatie aan het eind van ieder kwartaal gefactureerd tegen het in de overeenkomst vermelde uurtarief. Wij zijn graag transparant en zo houd jij het overzicht.
    • Urenpakket upgraden; Uiteraard mag je jouw pakket te allen tijden upgraden. Dat is namelijk ook ons doel, een abonnement dat op jouw situatie is afgestemd. En wellicht leuk om erbij te vermelden: hoe meer uren je afneemt, hoe goedkoper ons uurtarief wordt.
  • Ik ben ziek/ga op vakantie, ik heb tijdelijk meer ondersteuning nodig.

    Geen probleem. Wij kunnen in goed overleg meer taken overnemen. Hier geldt de optie ‘Verrekening per kwartaal’. Namelijk: De extra gewerkte uren worden op basis van nacalculatie aan het eind van ieder kwartaal gefactureerd tegen het in de overeenkomst vermelde uurtarief.

  • Wat is jullie werkgebied?

    Het voordeel van Virtualsupportoffice is dat wij met zijn tweeën werken. Christa en Chantal vullen elkaar qua expertise aan. We zijn dus breed inzetbaar. Christa de Personal assistant/ interim secretaresse/ directiesecretaresse die afdelingen volledig ondersteund door middel van haar expertise. Chantal, de virtueel assistent/ virtueel tovenaar die vrijwel alles wat maar met online te maken heeft voor jou kan regelen.

top